piątek, 16 listopada 2018

Wędrująca książka.

Dawno nie było jakieś zabawy na moim blogu, a spodobała mi się formuła wędrującej książki. Wybór pad na książkę, którą przeczytałam już jakiś czas temu i pożyczyłam swojej znajomej, ona swojej, kilka osób ją przeczytało ku mojej uciesze ... w każdym razie wróciła do mnie po 3,5 roku, taka wędrująca książka, a ja chcę ją wysłać dalej, poza granice mojej miejscowości, ale na terenie Polski.  Aby wziąć udział w zabawie i przeczytać książkę Julii Gregson Na wschód od słońca należy zapisać się do końca listopada. 


Zasady zabawy:


1. Każdy kto jest chętny proszę o zapisanie się pod tym postem w komentarzu i wpisanie adresu e-mail, przez który będziemy kontaktowali się w sprawie wysyłki książki.


2. Osoba, która otrzyma przesyłkę z książką ma 4 tygodnie na jej przeczytanie(można krócej), po czym wysyła listem poleconym z numerem nadania, na własny koszt, do kolejnej osoby z listy (konieczne jest potwierdzenie nadania). Bardzo proszę o poinformowanie mnie o tym fakcie, jako organizatora zabawy.


3. Do książki dokładamy co tam chcemy, własną pięknie wykonaną pracę, jakieś słodycze czy co tam chcecie by sprawić radość osobie która otrzyma przesyłkę. 


4. Listę czytelniczą ustalę w zależności od ilości chętnych biorących udział w zabawie.


5. Bardzo proszę o udział z zabawie osoby posiadające bloga.


6. Nie zaginamy  rogów, nie piszemy po książce, a gdy jednak zechcemy coś napisać, to niech to będzie tradycyjny list w kopercie, włożony do książki :).


Do miłego Small Megi

5 komentarzy:

  1. Chetnie przeczytam i poslę dalej :)

    avrea73(at)gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie! Brawo! Wysłałam pocztę. Pozdrawiam gorąco Small Megi

      Usuń
  2. Szkoda ze wcześniej nie wiedziałam o tej wedrujacej, jeśli jeszcze jest u Avrei to chętnie ją przeczytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja ją przekazałem dalej ale za obserwuj bloga może o nowej zabawie będzie za niedługo 😀. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.