niedziela, 23 września 2018

Wrzesień z C. Läckberg


Złapałam bakcyla w czytaniu sagi Camilli Lackberg! Nie wiem co mnie urzekło, może szwedzkie klimaty, życie opisywane w nadmorskiej Fjallbece, perypetie pisarki Eryki i policjanta Patrica.  Dobrze się czyta, czy słucha bo i audiobooki umilają drogę do pracy. Nie każdy lubi taki schemat pisania, więc może dobrze jest nie czytać ciurkiem ale na zmianę z jakąś inną tematyką czy pisarzem. Sagę można czytać wg kolejności albo tak, jak ja, co mi wpadnie do ręki. Wrzesień należał do Księżniczki z lodu i Czarownicy.  Cała saga Camilli Lacberg na dzień dzisiejszy to:
1. Księżniczka z lodu
2. Kaznodzieja
3. Kamieniarz
4. Ofiara losu
5. Niemiecki bękart
6. Syrenka
7. Latarnik
8. Fabrykantka aniołków
9. Pogromca lwów
10. Czarownica

Zostały mi jeszcze Kamieniarz, Ofiara losu, Niemiecki bękart, Syrenka i Latarnik, a że wrzesień jeszcze trwa, to skuszę się może na Kamieniarza. 

Polecam na jesienne wieczory!

6 komentarzy:

  1. Przeczytałam wszystkie części i też jestem zauroczona tą pisarką.Jednak proponowałabym czytać kolejno, bo w życiu Eriki i Patrica oraz innych bohaterów zachodzą zmiany, które dobrze jest śledzić kolejno.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sagę czytam po kolei, chociaż z przerwami na inne książki.
    Właśnie jestem przy "Syrence":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś i mnie....pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Danusiu zabieraj się do czytania, warto. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.