piątek, 29 grudnia 2017

Dobry Stary Rok!

Rok 2017 zbliża się do końca. To był dobry rok dla mnie, doświadczyłam pięknych chwil, odniosłam sukcesy małe (mały krok do minimalizmu) i duże (jak choćby kilkuletnia walka  i wygrana z anemią). Zdarzały się również jakieś potknięcia, problemy, którym się nie poddawałam, bo zawsze mogłam liczyć na bliskich w moim otoczeniu.  Kochani Czytelnicy mojego bloga systematyczni, jak również sporadyczni czy też przypadkowi dziękuję, że byliście ze mną kolejny rok, czy dalej będę blogowała zależy od Was. Już od jakiegoś czasu przewija się mojej głowie myśl, by zamknąć bloga, zakończyć pewien etap.  Lecz nim to nastąpi ....



Kochani życzę Wam w nadchodzącym Nowym 2018 Roku oczywiście dużo miłości i zdrowia bo to najważniejsze, ale życzę Wam byście częściej patrzyli w niebo czy to w dzień czy w nocy, byście czasem uśmiechnęli się do mijanych nieznajomych na ulicy, ustąpili miejsca w autobusie, przeczyli książkę z dzieciństwa, wyłączyli czasem telefon, napisali wiersz i to długopisem, na dodatek na żółtej karteczce, w wolnym czasie poszli posiedzieć do parku na ławce zamiast na szoping .... 
Pstro

ps. wierszyk chętnie przeczytam w komentarzu ;)


5 komentarzy:

  1. Dziękuję Kochana za te piękne słowa:)
    Tobie również życzę wielu szczęśliwych chwil w 2018 roku, a przede wszystkim zrealizowania swych wszystkich marzeń i planów, no i oczywiście zdrowia, bo bez tego wszystko traci sens.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za piękne życzenia. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałaś z anemią, to sukces cudowny. W Nowym Roku życzę , by Twoje marzenia zawsze się spełniały.../ jeszcze nie odchodż😀/

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu najlepsze życzenia noworoczne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Do tego wiersza się przymierzam :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.