niedziela, 19 lutego 2017

Szary rogal

Szary rogal to moja radosna twórczość w ramach wykorzystania zaległych włóczek, była gdzieś taka akcja w sieci (jak znajdę link to podam). Moja koleżanka poprosiła mnie o wydzieganie komina do czapki w kolorze szaro grafitowym i miała już zamiar kupić jakieś motki ale zapaliła mi się czerwona lampka..... i po moich ostatnich poczynaniach patrz post klik postanowiłam przyjrzeć się moim skarbom i znalazłam trzy motki mieszanek akrylu z wełną. I tu zaczęły się schody, ponieważ na komin nie miałam pomysłu, szalik odpadał i padło na chustę rogal. Oczywiście nie było się bez komplikacji, bo włóczki pasującej kolorystycznie do czapki jak na lekarstwo i trzeba było kombinować. Problem też napotkał mnie przy blokowaniu ale udało się choć widzę parę uchybień to i tak jestem zadowolona w efektu końcowego. Zdjęcia tak na szybko i już na zadowolonej (chyba) Właścicielce chusty. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiego ciekawego finału, a inspiracją do mojej pracy były chusty znalezione na ravelry.







 Do miłego Pstro.


7 komentarzy:

  1. Piękny rogal! Bardzo ładna twórczość własna :) Mi tez zdarza się dziergać w ramach akcji WZW - przeczytasz o niej u Asi na blogu Mijające chwile (http://nowemijajacechwile.blogspot.com/) lub u Justynki na blogu Zielony kamyk (http://zielonykamyk.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu! O widzisz dałaś mi namiary na akcję WZW dziękuję podwójnie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jejku ależ fajna chusta - super kolorki z wzorem się przemieniają ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rogal bardzo apetyczny :))) Takie rogale to jeszcze przede mną, bo nie mam pojęcia jak to się robi, ale się nauczę ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.