niedziela, 31 sierpnia 2014

Wakacyjna robótka.

Na urlopie zaczęłam takie oto bolerko wzorując się na opisie Oli. W roli modelki wystąpiła moja siostra, zdjęcie zrobione na szybko co by jeszcze w sierpniu zamieścić fotki na blogu. Bardzo przyjemna robótka, zrobiona nad morzem ale, że wymagała zblokowania i zszycia to jakoś dopiero dziś mogła zostać obfocona telefonem. Zużyłam dwa (100 gram)  motki białego akrylu z moherem, druty addi 4,5..... i właściwie już mam chętną na to wdzianko i zamówienie na następne. I dołączam do zabawy Korespondentki wojennej na wakacyjną robótkę.
Kiedy ja to wszystko udziergam toż to jesień się zbliża i trzeba czapy i szaliki dziergać ;-).

Do miłego Pstro





5 komentarzy:

  1. Piękne! Wcale się nie dziwię że posypały się zamówienia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, klasyczne bolerko. Szkoda, że nie widać więcej Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bolerko :-) Piękny wzór - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne,nic dziwnego że są na nie chętni:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.