niedziela, 13 kwietnia 2014

Niedziela palmowa.

Dziś już Niedziela Palmowa , a to znak, że Wielki tydzień się rozpoczął. Wielkimi krokami zbliża się Wielkanoc. Dzierganie odkładam, bo kończę ostatnie porządki, zaczynam pichcenie, szykowanie koszyczka ze święconką a przede wszystkim dla mnie od czwartku zaczyna się Święte Triduum Paschalne, nie tak radosne jak czas Bożego Narodzenia ale jak że ważne dla mnie jako katoliczki Apostoł Paweł w 1 Liście do Koryntian (15,17) stwierdza jednoznacznie: jeżeli Chrystus nie zmartwychwstał, daremna jest wasza wiara.

obrazek  stąd

5 komentarzy:

  1. Miłej świątecznej Niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie to też ważny tydzień tylko że zaczął się leżakowaniem- nie pamiętam kiedy taka chora byłam, a wszystko przez porządki w ogrodzie ( jak zwykle chciałam zrobić wszystko na już)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy wpis w Google + jest prawidłowy. Ale jeśli tak to WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.