wtorek, 7 stycznia 2014

Czy to styczeń ?



Wczoraj było święto Trzech Króli czyli 6 stycznia ale pogoda marcowa, kwitnące stokrotki, piękne słoneczko świeciło, które zachęcało do spacerów. Ja wczoraj byłam na długim orszaku, w przyjemnym towarzystwie króli z kolędą na ustach. No musze przyznać że mimo iż to jest nowa tradycja to przypadła mi do gustu i więcej możecie poczytać TU. Były korony, śpiewniki, dobre chęci i można było w orszaku iść. popatrzcie :)


 
 
 

 
 Miłego dnia! Pozdrawiam Pstro!

5 komentarzy:

  1. Stokrotki!? Włąsnym oczom nie wierzę ;)
    Swoją drogą marzy mi się zima...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta nowa tradycja z orszakiem z okazji Święta Trzech Króli :-)
    Stokrotki... no cóż... nie miałabym nic przeciwko 4 płatkom śniegu i odrobiny zimy... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas to samo- puściły już nawet liliowce, a co będzie jak zaczną puszczać drzewka owocowe? wolę nie myśleć:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Styczeń będzie w maju, wówczas kwitną stokrotki,cha, cha,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.