piątek, 21 grudnia 2012

Jedne z ostatnich tego roku.

Zrobiła w ostatnich dniach dwie bombeczki na zamówienie, myślę że są to już jedne z ostatnich tego roku.
Jeszcze dziś udało mi się w końcu przystroić okno w kuchni, choć może koncepcja się jeszcze zmieni. W tym roku wianek zrobiłam sama i przystroiłam go gwiazdkami o których pisałam TU . W planach miałam dopiąć małe bombeczki ale jednak zaczepiłam je na choineczkach przypiętych do mojej świątecznej zazdrostki.


Zabrałam się już za przygotowywanie potraw świątecznych. Pierniczki już gotowe, śledziki dziś zrobione, karp sprawiony. Choinka ubrana, jemioła w wazonie, mieszkanie prawie wysprzątany, sobota i niedziela na dalsze kucharzenie by zdążyć na wieczerzę wigilijną.
Do miłego Pstro

2 komentarze:

  1. U Ciebie już całkiem świątecznie,okno pięknie przystrojone,jedzonko gotowe:)))Bombki są śliczne:)Najpiękniejszych świąt:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.