czwartek, 15 listopada 2012

Gwiazdeczki


Gwiazdki, uwielbiam je robić. Często robiąc je eksperymentuję z materiałem, to oto zrobiłam z okładek kolorowych czasopism chyba to była Viva. Super fajny "kredowy" papier, idealnie się zaginały, przepychały paseczki i powstały gwiazdki, recykling ;) A może spróbuje z papieru tak zwanego szarego, który nie jest szary a brązowo-miodowy czy jakiś tam... mam pomysł jak można te gwiazdki "wykorzystać" ale to wkrótce.


Powstały z takich paseczków.....



Trochę je pozaginałam......pozaginałam.....

 
....... i wyszły tak jak poniżej.


W zeszłym roku obiecała kurs robienia gwiazdek więc w następnym poście zamieszę takowy.
Do miłego Pstro!


3 komentarze:

  1. Robię takie gwiazdki i taśmy perforowanej ( dawne dzieje) jeszcze troszkę mi jej zostało.:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdki bardzo ładne, lubię takie"klimaty"...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.