niedziela, 29 lipca 2012

Broszki.

A u mnie sezon ogórkowy dosłownie w przenośni robię różne sałatki z ogórków, pochwalę się już w następnym poście. Jak na razie też moim ogoniastym nie mogę się pochwalić (akcja ogórki), więc dziś pokażę broszki. Moje pierwsze broszki i chyba nie ostatnie. Jakiś czas temu, gdy moja młoda chorowała zrobiłyśmy dwie broszki. Materiału jakoś nie miałam w domku, więc wykorzystałyśmy to co"zbieram"  bo może się "przyda". Oto one:
biała siostry

camel moja
Białą dostała moja siostra i jest z niej zadowolona, a w kolorze camela jest moja, taka letnia do moich sandałków i torebki w zbliżonych kolorach do broszki.
Mam pytanie jak nazywa się "fachowo" to coś czym przypina się broszki? Moje mają agrafki ale myślę o kolejnych i chciał bym takie fachowe zapięcia do nich zamocować.
Pozdrawiam Pstro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.