niedziela, 29 kwietnia 2012

Witaj lato wiosną!

Na dworze od kilku dni piękna letnia pogoda i to jest fantastyczne! Moja Młoda zaś od dwóch dni kaszle i nie ma mowy o korzystaniu z uroków tych pieknych ostatnich dni kwietnia. Od kilku lat na przełomie tych miesięcy dopadą ja moim zdaniem jakaś alergia ale testy alergiczne  mówia co innego! Na infekcje wirusowa to mi nie wyglada apetyt jako tako, humor super, goraczki brak tylko ten kaszel i zatkany nos..... no cóż mamy zabawy i gry przygotowane na ten zblizający sie długi weekend majowy. Mam nadzieję że jej przejdzie i uda nam sie choc krótka majówka. Jak na razie tylko różyczki w wazonie przypominają nam o wiośnie. A co tam u was w czasie tych wolnych dni?

W swerze robótkowej kończę(!!!!) shalomka dla córki i rozmyślam jak tu wszyć podszewke do do torby która zrobiłam ... 2 lata temu, macie jakieś pomysły podpowiedzi?


2 komentarze:

  1. Piękne kwiaty, dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Młoda już lepiej inhalacie pomogły i dziś będzie spacerek. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.