niedziela, 13 listopada 2011

Święto Odzyskania Niepodległości

Jak spędziliście ten dzień?? Ja w tym roku miałam gości taki zjazd rodzinny od strony małża. Była miła i ciepła atmosfera choć na dworze w piątek było już dość zimno. W naszym mieście była tradycyjnie uroczysta msza z udziałem władz miasta powiatu i gminy oraz wojsko ale w tym roku na rynku była taka 20 minutowa inscenizacja wojny i zwycięstwo Polski. Fantastyczne widowisko i ciesze się że moje dziecko oglądało i poznało trochę historii bo dzień wcześniej w szkole miała apel i śpiewali pieśni patriotyczny i średnio jej się to podobało. Na następny rok myślę że akademia z okazji Święta Niepodległości już się spodoba. A oto różyczka robiona na szybko w nocy dlatego zdjęcie mało atrakcyjne, na tę akademię dla mojej pierwszoklasistki która śpiewa tę oto piosenkę trzymając ten kwiatek w rączce.


"Biało czerwona"
Białe skrzydła ma orzeł, czerwone są w polu maki.
Biały kolor ma mleko, czerwone są w barszczu buraki.
Z białej bielutkiej maki pieczemy pyszny chleb. 
Czerwone usta ma Hania, czerwona w nas płynie krew.

Biało czerwone kolory to bliskie sercu symbole.
Polacy walczyli o wolność, gdy kraj nasz popadł w niewolę.
Za wolność krew przelewali z krew jest przecież czerwona.
A kolor biały to orzeł, głowę mu zdobi korona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.