czwartek, 7 stycznia 2021

Witam serdecznie w Nowym 2021 Roku

Wszystkiego Dobrego w Nowym 2021 Roku. 

Dawno mnie nie było, mało dziergam, dużo czytam i trochę oglądam netflixa. Właśnie zachęcona i znęcona reklamą nowego kostiumowego serialu na owej platformie N. w jeden zaledwie dzień obejrzałam pierwszy sezon Bridgertonów. Dziwnie wrzało w sieci po premierze tego serialu, lecz mimo tego, mnie sprowokowało to, do sięgnięcia po powieść Julii Quinn pod tytułem Mój książę, na podstawie której powstał pierwszy sezon. Jeśli ktoś nie lubi romansów historycznych, to ta powieści i kolejne części, nie są dla niego, ale jeśli ten rodzaj literatury wam odpowiada, to jest sporo do przeczytana, bo aż osiem tomów, a dziewiąty w wersji angielskiej. Ja czytając pierwsze trzy bawiłam się przednio, musiałam zrobić przerwę w poważnej lekturze Unorthodox: Jak porzuciłam świat ortodoksyjnych Żydów Deborah Feldman. Oczywiście zaczęłam od oglądnięciu na N. mini serialu na motywach tej powieści i musiałam sięgnąć po tę książkę, którą gorąco zachęcam.

Sięgnęłam też, po ostatnio mody motyw mafijny ale dzieje się w polskim środowisku polityczym i oczywiście mafijnym. Siła honoru, debiutującej autorki piszącej pod pseudonimem Lidia Szańska zdecydowanie warte polecenia.

1 komentarz:

  1. Też Cię witam, wszystkiego najlepszego.To pochwal się co zrobiłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.