czwartek, 27 grudnia 2018

Wspaniałości!


Przed świętami dotarła do mnie wędrująca książka Herbaciarna Madeline, z takim mnóstwem smakołyków. Dostałam tę cudowną przesyłkę od Basi z bloga barbaratoja, obdarowała mnie też fantastyczną kartką i piękną zakładką, ręcznie zrobionymi. Minęło kilka dni, a listonosz ponownie wrzucił do mojej skrzynki kartkę, z życzeniami od Oli z bloga handmadebyazurek. Dziękuję Wam obu blogujące, zdolne dziewczyny, takie kartki cieszą oko i radują serce.

Kartka od Basi

Kartka od Oli





9 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowności , no to już niedługo będzie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty i kartki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe podarunki,a karteczka urocza. Lubię takie proste kartki.
    Dziękuję bardzo za życzenia i ja chciałam zostawić wszystko co najlepsze na Nowy Rok. Pomyślności i spełnienia marzeń:) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłe są takie ,,prezenciki,,Blogerki to fajne dzuewczyny są😀
    Pięknego Nowego Roku👍💕💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki:)
    Wszystkiego dobrego w 2019 roku:)
    ps. Miło mi, że do mnie trafiłaś, teraz ja "spaceruję" u Ciebie:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak książka? Podoba Ci się?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja własnie ją skończyłam czytać i ślę dalej , tez mi się podobała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.