środa, 20 listopada 2013

Chwalę się :)

Wszystko jest fantastyczne a na dodatek dostałam piękne żółte korale które dziś idealnie rozświetlają moją dzisiejszą stylizację :) dziękuję jeszcze raz ! Karolinie z Nitkowego Świata


A co u mnie na polu robótkowym ano dziergam z zapartym tchem sweter dla Męża, który miał na jutro na jego 44 urodziny, ale w związku z weekend' ową zmiana planów, ukończenie swetra opóźni sie myślę o tydzień.  Lecz to tylko jeden z prezentów, kupiłam też na piątek bilety na kabaret Hrabi, spedzimy pewnie miło wieczór....
Tak się zastanawiam, że ostatnio nie robię też bombek cekinowych a pora już słuszna do takich prac. Czas, brakuje mi ciągle czasu. Na czytanie jednak znajduję parę chwil i udało mi się skończyć serię o Nawrociu Hanki Kowalewskiej a nawet udało mi sie jeszcze przczytać Julita i huśtawki tej samej autorki. Bardzo dobre pozycje do czytania polecam.
Do miłego Pstro

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie napisałaś od kogo dostałaś te podarunki. Chętnie bym tam zajrzała :)
    Naszyjnik faktycznie fajnie pasuje do stroju.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak już robię erratę :) dzięki Olu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zzadroszcze! tez chcialam, ale nie dostalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenciki, a tego wieczorku z mężem to zazdroszczę, też muszę swojego namówić na jakiś mały wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny prezencik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny upominek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały prezent :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kontrast -ta żółć na czarnym tle :)
    To czekamy na jakieś fotki !!! Miłej zabawy na kabarecie!!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne korale!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że podarek się podoba!! i że korale przypadły Tobie do gustu ;-)) Zapraszam też do mnie, już zrobiłam sweterek z wełenki jaka wygrałam u Ciebie !!! http://nitkowyswiat.blogspot.com/2013/11/pierwszy-sweterek-na-drutach.html ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne koraliki,takie pięknie słoneczne:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wspaniała komentarze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.