środa, 26 grudnia 2012

Hej kolęda, kolęda!

Dziękuję z serdeczne życzenia.
Święta powoli zbliżają się ku końcowi ale nie kończy się czas śpiewania kolęd. My jak co roku rodzinnie śpiewamy, uwielbiam ten świąteczny czas. Śpiewajcie kolędy!!
W tym roku zrobiła dwa małe dziergane prezenty dwa golfiki jeden z przepisu  2 owieczki a drugi z haft.blox
zdjęcia na szybko i to właściwie w czasie robótkowania, gdyż późno przyszło zamówienia a chciałam zdążyć na gwiazdkę.Ten biało niebieski trochę w stylu marynarskim dla 3 letniego kawalera, zaś czarny dla 11 letniej  panienki


Dla mnie w tym roku gwiazdor był bardzo hojny dostałam masę ślicznych, pachnących i kobiecych prezentów ale dostałam i coś milusiego do wydziergania...  Do miłego Pstro

5 komentarzy:

  1. Fajne golfiki a i prezent też niczego sobie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne golfiki! Prezent wspaniały... szkoda że moi nie wiedzą co by mnie najbardziej uszczęśliwiło hehe.

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNE GOLFIKI, BĘDĄ GRZAŁY MILUSIŃSKICH :)
    POZDRAWIAM SWIATECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne golfiki :-)
    A prezent... zazdraszczam z całego serca :-))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje golfiki takie nudne - muszę dodać czegoś nowego. Bardzo podobają mi się te Twoje...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.