niedziela, 11 grudnia 2011

Udany weekend :)

Oj udany udany. Są pierniczki i komina przybyło :). Pierniczki robiłam z moją córką, ale, że "zmęczyła" się  to do kuchni zawitał inny pomocnik w jej zastępstwie ;). Ozdabiać będę dopiero w następnym tygodniu już są przygotowane cukiereczki, gwiazdeczki perełki.... a lukier zrobię taki jak znalazłam na tym smacznym blogu lawendowy dom . Na tym fantastycznym blogu są fajne kubeczki do wygrania jeszcze dziś wstąpcie tam
Do wygrania Kubeczki na lawendowym blogu :)


pierniczki

z moją córką pomocnikiem 1


w zastępstwie z pomocnikiem 2

A jeśli chodzi o komin to robi się, musiałam zacząć od początku bo jednak robię pojedynczo, dlatego idzie mi trochę wolniej ale jest ok, przyjemna robótka wzór zaczerpnęłam od Iwony z jej blogu  Drutoteriapia. :) Do miłego.
z piątku

dzisiejsze przedpołudnie

i jeszcze jedno z dziś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.